7/11/2010

miiss uollls.....

akhirnya...tangal 11 hb 07 2010...aku menjejakan kaki ke uum utk menyambung kembali pengajian aku yag dah bertangguh selama setahun...azab nak tggu setahun...dalam masa setahu begitew banyak pengalaman dan kenangan manis dan pahit telah aku lalui...mengenali diri sendiri....menambah kenalan yang menyayagi ku apa adanya....bukan senang nak mendapat itew semua...perlukan perhatian...dan ketabahan dalam diri.....gtewww...statement...hahahha......

selamat tinggal macro era and the geng.....terima kasih kepada Datin maisarah dan datuk zulakmar kerana sud menerima budak ini ke dalam oranisasi anda.....terima kasih kepada salesman mextec ( yusof awang) kerana x segan silu mengenali dan berkawan dgn ku...Cik sukrialamin....saya sayang cik sukri.....hahahah.......dan semua tchnician macro era.....i love u and will be miss u.....hukhukhuk......

banyak perkara yang perlu aku perbaiki.....banyak harapan yang aku pegag sekarang...aku mintak harapan dan doa dari kalian utk aku mecapai kemajuan dalam hidup ini.....bukan senang menjadi seperti aku.....banyak hati dan jiwa yang perlu aku jaga.......banyak harapan yang tinggi yang sedang aku junjung.....banyak nasihat telah menerjah ke telinga ini....banyak air mata yang telah mengalir kerana budak ini..........mak....adik rindu bangat kat mak.......

kekadang terasa diri ini di kongkong...tiada ruang utk aku buat keputusan sendiri......
berilah peluang dan ruang iteww utk ku.........aku nekad......selepas selesai aku tukarkan status ini....aku akan belajar dgn gegeh,,,gtewww......

No comments: