4/01/2009

bulan april menjelang tiba...30-03&31-03 memori....

aghh...
bulan march yang very the hangsuang...
malang uolsss......
banyak skal masalah dalam bulan march...
kalu nak higlightkan kat sini memang lenguh lah jawabnya jari2 ku ini...
so AAK dengan masalah tuh.....
so hari ni bukan april fool ok....
tapi bulan yang bakal menutup semua maslah yang dah menimpa aku...
huhu....
penta nyah....
memang penat...tention....letih.....dll lah...
so what everlah kan.....

so dalam bulan april nih aku nak buat azam baru........
azamnya...
aku nak hadapi masalah dengan senyuman dan ceria....
bukan tak nak ada maslah langsung.....
kalu tak nak ada masalah langsung ke tg rambutan lah jawabnya...

so 30-03-2009... aku ngan b pi pantai merdeka....
oklah pantai tu...
tapi tak leh mandi...
sebab macam pelabuhan uolss....
tak da kawasan pasir langsuang...
motif ko letak pantai merdeka...
bukan pantai ok...
benteng merdeka...
boleh gtew???

so balik aku pi alor star....
duk lepak kat INA-D-Sukma...
around 7.00 pg balik....

31-03-2009
tak da apa yang special...
aku jalankan aktiviti macam biasa...
tapi waktu malam aku pi mal....
jalan kaki ngan lily..
dia ada seminar HIV kat kolej petronas....
balik ngan wan...
beli beras,cili api,ngan limau nipis...
nak masak katanya...
balik mall jumpa ngna mak hayam yab....
yuzi dah ok ngan mak hayam tuh...AAK...
balik bilik msg ngan my b....
dia kta handset dia dah dpat...
tapi malangnya sundlaz tuh dah jual....
dia peganf wallet jantan tuh......
tak perlah kan...
so aroun 3.30 pg aku stop and then tidoQ...ZZZzzzZZZzzzZZ

No comments: