2/17/2009

gurik...jubli perak...emmm

problem gurik memang tak habis2...
nilah yang telah terjadi di kalangan gurik2 yang semakin nak meningkat naik lah katakn....
tak kata kat orang lain....
kata kat diri sendirilah......
masalh2 memang byak masalh..
walupun bukan masalh aku tapi ini bleh dikaitkan dengan aku jgak.....
tak tahulah...
mungkin dikalangan gurik ni tak ramai...
so that why lah aku pun kena berkompromi jugak....
chhhooooiiii.......

cerita caras mencaras... perasan dan saling berperasaan memang selalulah....
dah itulah lumrah jiwa bafuk...
nak buat macam mna kan???
kena terima lah kita di sekeliling...
kalu tak...
JGN JADI VAFUK.......
sekali lagi JGN JADI BAPUUKK......

yang tukang cucuk memang berlambak....
so sebab tulah yang boleh buatkan masalah besar nyamuk boleh jadi besar langau....
mamang hangsuang bin puaka golongan yang tukang cucuk ni......
bttrkkhh kita rejam ngan taik babi kt muka they allzz.....
harus esok pagi jd straight.......
huhu......

yuzi ngan pai......
yuzi ngan kriss......
eemmmm....
lantak koranglah nyah...
mak mampu dengar dan tolong bagi cadangan nak baikkan kedua2 belah pihak jerk.....
kita berapa keratlah sagt nyah.....
masalah tuh boleh selesai...
sekrang ni kita kena cari yang tukang cucuk...
baru dia tahu langit tu tinggi ke rendah.......
choii skal.........


so lantaklah dengan mak2 hayam yang diatas dengan masalh mereka...
so sekarang ni nak luah kan apa yang telah terbuku lama dalam perasaan aku ni.....
semalam dengan meriahnya uum meraikan 25 tahun.....
so jubli perak lah....
and then semalam aku pun terlibat sama unutk integrasi...
15 markah tu......
macam2 lah aktiviti yang ada.......

yang penting...
dpat berslam ngan dtuk faiz yang very2 the kekwat.......
ingat nak ambik pic ngan dia...
maybe telinga dia pun khheerrooo.......
dia buat2 tak tahu....
nasib baik lah boleh cover malu....
kalu tak sah2 aku sekeh kepala botak tgh dia tuh.....
very the sentap.......
chooi....
and then balik jalan kaki ngan the perantice of azwan ali.....
spa???
pandai uolss......(xuhaily.blogspot.com)

balik masak meggi.....
buat air milo.....
cicah biskut.......
pillow talk ngan lily....
luahkan segala perasaan kat lily....
memang tension kalu tak luahkan....
lepas pada malm 14-02-2009 tuh....
aku terus ingatkan dia.....
tak tahn dah rasanya....
rasa macam nak jerk aku ulang balik masa2 yang istimewa tuh....
memang celaka sangat perasaan dan impian tuh....

ya allah beratnya ujian yang ko bagi kat aku.......
tunjukkanlah jalan yang benar lagi normal buat insan yang lemah seperti aku ni.....
penat,letih......
tapi aku kena redha.......
jihad fisabilillah.....
allahuaakbhar.........

so sekarang diikuti pic dan video fire work kt PUSUR semalm........
meerrriii skalll...........


pai,me and lily.....


No comments: