1/21/2009

nak buat macam mana???

semekom.....
hari ni kehidupan aku berjalan seperti biasa...
tak de yang special.........
hari ni kelas aku pergi semua...
kononya dengan azm bar tahun ni tak nak malas pergi kelas..
aku nak buang sifat hanjjj... tuuhhh.......

so pagi tadi kelas start pukul 11...
so mirul tak pi kelas hari ni merelah pergi sorang diri jerkk.....
pergi kelas cik edoran sempat lagi bergosip ngan mak hayam lily......
pasal apa????rahsia....
so bali basuh periuk nasi......
beli lauk ngan xaren dan wan....
malam ni aku makan meggi jer......
walaupun harus diboikotkan......
tetap......

so bab semalam memang ada benada yang mengejutukan sebenarnya........
malam 20 hb januari may cousin meninggal dunia......
tak de rezeki lagi cik ara tahu ni.....
dia memang sorang wanita yang sanagt tabah dalam menghadapi dugaan kehilangan anak...
kalu orang dulu2 munngkin dah bawah umah dah...(meroyan)
so baru hidup 2 jam masuk icu......
and then .....
tuhan lebih menyayangi nya.......
so tipon kakak bagithu.....
dia pun agak shocklah dengan berita tuh......
nak buat macam mana kan???

so sekarang 21 hb januari 2009 jam 1010 malam aku mai lab.....
baca blog hanjjjj azwan ali.........
che det punya blog dia tak update lagi......
so.....
betterkkhhh aku update blog aku ni.....
soooo............................
tujelah untuk hari nih......

vavai........

No comments: