10/23/2008

LAGI MISTERI.....

dimana,kenapa dan macam mana benda tuh boleh menghilangkan diri.....?

perkara ini telah sama2 dipikirkan oleh pelbagai pihak yang berwajib dan masih menjadi satu misteri kepada pnghuninya.....

soalan 1:
apabila diajukan soalan???
ko letak tempat lain kot???

jawapan yang diberikan???
tak!!!!aku tak bawak benda tuh...aku ambik letak kat sisi katil aku sebelum aku pi kelas petang cik munauwar.....aku tak bawak......

soalan 2....
ada ke ko kuarkan benda tuh?

jawapan.....
adalah...masa tuh lepas sembahyang zohor aku kuarkan daripada beg sebab nak tgk ada something yang boleh dilihat.....pastu benda tu bateri kong...aku ambik letak kat tepi katil....(sambil mengangkang)

soalan ke3....
bila hari last benda tuh ko tgk....?

jawapan :
last sekali lepas sembahyang maghrib hari nak buat asignmeent group cik ghazali din......benda tuh atas katil lagi....

soalan ke 4???
bila ko sedar benda tu tak da ngan ko???

jawapan:
bila pi cuci kain kat blok d dan sambung keje group asignment cik ghazali kat bilik mirul..(keesokan harinya)
pastu terus balik dan cari...tak jumpa noxxx....hajing sgat...berpeluh2 gue mencarinya.....

soalan ke5:
sapa yang ada dalam bilik masa buat asignment....

jawapan...
ORANG2 YANG BOLEH DIPERCAYAI....SIAPA???
JGN TANYA!!!!

*benda ni masih belum dijumpai lagi dan pelbagai andaian muncul di benak pikiran...
antaranya....
- masih ada lagi dalam bilik...
- tercicir....
- tertinggal kat mana2...
- disorok something or whatever.....
- dicuri???? (tak mungkin)
so tunggu dan lihat hasil siasatanya nanti......
ccccccccchhhhhhhhoooooooooiiiiiiiizzzzzzzz

No comments: